Przejdź do głównej zawartości

argumenty

Milczarski Von wraca do swojego ulubionego katolickiego wysoce podejżanego o spisek chrześcijański uniwersytetu im kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie czyli UKSW w skrócie uksford skąd wyrzuca się z autobusów pokolenie plastiku i aluminium oraz ukrytej platyny którą chcę dostać ...wszystkie złoża na ziemi wszystkie obojętnie co tam macie i jest to w takich hurtowniach gdzie zmieścił by się stadion piłkarski to jak zobaczycie gdziekolwiek na ziemi takie plandeki ,hangary ,super markety ,hiper markety - mega samy które wracają i będą w stylu orginalnego PRL z prawdziwymi rzeczami z tamtych lat prawdziwymi ,może to być orginalna syrena sport albo stara warszawa samochodzik chcę do nich wsiąść i mi się tu spodoba kochani...co ja wam ten złom będę zajmował ...piękne macie gust polacy a ja już szlachcic niemiecki pamiętajcie a wiecie kto to jest szlachcic niemiecki ?? To weźcie poprawkę że nasi intelektualiści i zasrani celebryci któży zginą mówię wam również bo mnie wkurzają ale za to i tylko za to że pokazujecie się w strojach armaniego i pokazujecie jak niektóre dziewczyny teczkę za 100 tys EURO stawiam że taką już pokazaliście reporterom i tak się robi historię

uratowała was strona pudelek.pl

i gdzieś tam w necie jest blog VADER MOD który został w skandaliczny sposób z polskiej sieci ewaporowany tzn usunięto cały blog i nie ma go w siecie to za tą zbrodnię i przykład co to znaczy dostać się w ręcę żydowskie rodacy...Trzeba do nich strzelać policja słyszy

komendancie za żydów już wolno

to sprawdźcie czy macie te listy towarzysze bo WSI to nasza szkoła dla was komendancie jak się pan nazywa

najpierw się sprawdza narodowość i tak działa narko nacjonalista dzisiaj w XXI w który podlega resztkom po Kancie które promieniuje stawiając na tolerancje wywołałby oburzenie w tych którzy samym rozumem chcieli by uchwycić istotę rzeczy wg Milczarskiego von ...notesy są ???

istotą rzeczy są te rzeczy które są najwartościowsze i najcenniejsze w całym gmachu do leżakowania do smaku spróbowania ile życia każdy ma niech trzyma dla siebie ...nic się nie stanie...ale nie zabiorę wam nic z tego życia pamiętajcie i jestem pierwszym człowiekiem który to wam mówi w historii homo sapiens ...trafił się prawdziwy narko arystokrata z bardziej niż bardzo dobrym smakiem lepszym niż ktokolwiek ,gdziekolwiek ,kiedykolwiek ,jak kolwiek ,i tu będzie bitwa ...o smak ..to oni już słuchają


nie musicie już się uczyć pokory złote lata nadchodzą GOLDEN YEARS

czy wolicie Platynę ??

ja mam w ręku całą platynę dla siebie tylko i te pomniki ,posągi każę odlewać z platyny i to będę ja w sweterkach w garniturze ,w bundeswerce i będę wiedział że jestem na swoim terytorium a ludzie niech patrzą na mnie i traktują mnie jak ZIGGIEGO STARDUSTA albo Klausa Nomi albo Toccata Du Plentiego który nie umiał by odpowiedzieć czemu przemoc fizyczna stanowi tak istotny problem w pedagogice narzucanej odgórnie bo za dużo myślę...tak pani Pałaś ja za dużo myślę...

taki argument teraz znaleźli

i na tym lecą

słyszy pani musimy być żywi pani Irenko

wiecznie żywi i wiecznie młodzi a pani ma 40 plus i tyle
i styknie
i zegarek tyka i musi tykać co majowie się mylili ???? kończy się dzień zapada noc pamiętajcie ...


ja jestem dzień
po mnie będzie tylko noc

dajcie tym ludziom odpocząć i coś powiedzieć z tonacją

teraz możecie z tonacją coś powiedzieć polacy bo ona ...ona jest tylko kobietą i niech kobiety mają ją w opiece ale ona jest silniejsza od was wszystkiech wszędzie chłopaki ,don juany ,specjaliści od marketingu ,maklerzy

wy nie wiecie źe was czas się kończy

i musicie wiedzieć że tutaj jest Milczarski von

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

list do fiata (PSG nr III)

List Milczarskiego von do fiata . 19:42 tempus gov 10.10.2019 debian LXDE Wołomin (nep) list ten zostanie odczytany w wszystkich środowiskach polonijnych zagranicznych zwłaszcza przez polonie w Chicago i Monachium które pozdrawiam wraz z dziennikiem Polish Times redagowanym od dzisiaj od 19:51 tempus gov z nadania vona przez redaktora Stanisława Michalkiewicza który przy użyciu Libre Office zadba o Polish Times która dzisiaj to gazeta świętuje swoje pierwsze urodziny a będą tam uwaga...orginały vona wyłowione gdzieś w sieci przez naszych polskich hakerów z firmy dug.pl i linuxiarze.pl któży nic nie robią tylko szukają moich orginałów od tej pory i to jest ich jedyny cel .Tak samo dzieje się na polskich kanałach linuxa i unixa na irc . I minixa. Ma być polski kanał minixa na irc. I kanał POLSKI FIAT na IRC. Teraz nasi ludzie zastanawiają się co zrobić z żydami któży to czytają czy wystarczy 220v ...I po zabawie. Teraz to my polacy zdobywamy świat ...obódźmy się jesteśmy najlepsi ...P